Eveline Kroese

Evelien Kroese
Wijzig je omslagfoto
Deze gebruikersaccount status is Goedgekeurd

Deze gebruiker heeft nog geen profielinformatie toegevoegd.

Focusing is een effectieve vaardigheid om weer met jezelf in balans te komen. Je krijgt inzicht in wat je drijft en kunt andere keuzes maken. Je lijf is hierin je coach: altijd op maat en altijd bij de hand.

Praktijkgegevens

Als gecertificeerd Focusingtrainer en coach/counsellor geef ik op dit moment alleen individuele begeleiding in mijn praktijk Eigen Bron in Hilversum. Je kunt bij mij terecht bij vragen en kwesties rond rouw en verdriet, burn-out, overgangssituaties en voor persoonlijke ontwikkeling op het gebied van communicatie, creativiteit of je loopbaan.
Ik help je om een beter begrip te krijgen van wat er onbewust bij je speelt waardoor je een volgende stap kunt maken. Je kunt bij mij terecht op de dinsdag en de vrijdag. Naast mijn werk als Focusingtrainer en coach/counsellor werk ik parttime als coordinator informatiebeheer en vertrouwenspersoon bij het ministerie van Binnenlandse Zaken (BZK).

Eigen Bron
Papaverstraat 25
1214HH
Hilversum
Nederland

Kwalificaties

Gecertificeerd Focusing trainer, Gecertificeerd Focusing begeleider, Gecertificeerd Kinderfocusing coach

Naast Focusing heb ik trainingen gevolgd in Geweldloze Communicatie bij Authenta (nu Autonomica) en trainingen gevolgd bij het Boswijk Instituut voor Therapie en Opleiding. Tevens senior communicatie adviseur met 22 jaar ervaring en een achtergrond als beeldend kunstenaar.

Bestuurslid Stichting Focusing 2016 - 2019, nu participant, en Associate member van The International Focusing Institute (TIFI)