Nieuws

Focusing is iets moois wat wij graag delen, met elkaar en met een nieuw publiek.
Laat je inspireren, doe mee, vertel het ons of zeg het voort!

Op 12 januari 2022 is Nieuwsbrief 14 uitgestuurd met de volgende onderwerpen:

• Nieuw! twee prachtige boeken: Senses of Focusing, Volume I en II.
  • 1e Resultaat ‘Gendlin Grant’, onderzoek door Prof dr Siebrecht Vanhooren.
  • Inschrijving voor deelname Focusing Inspiratie Dag op 13 maart.
  • Internationaal: Online Children & Focusing Conference ‘it takes a village…’ van 25 tot en met 27 maart 2022.
  • The 29ste International Focusing Conference van 22 tot en met 26 juni 2022 in Frankrijk.
  • Ter Inspiratie een citaat van Gene Gendlin en gedicht van Menno Wigman.

Je kunt de Nieuwsbrief vinden onder Nieuws – Nieuwsbrieven.

Publicaties

Sinds afgelopen jaar zijn er meer Nederlandstalige Focusing artikelen, boeken, andere publicaties en werkmateriaal op de website verschenen. Als je Participant Plus of Participant bent, vind je nog veel meer publicaties, artikelen en werkmateriaal achter de inlog. Neem een kijkje en veel Focusing leesplezier gewenst!

Jaaroverzicht evenementen in Nederland en internationaal

13 maart 2022: Focusing Inspiratie Dag Online, van 11 tot 14.30 uur gefaciliteerd door de Stichting Focusing Nederland: Voor iedereen die Focusing een warm hart toedraagt en geïnspireerd wil worden door ontmoeting en focussende activiteiten. Voor meer informatie klik hier.

25 – 27 maart 2022: Internationale Online Children & Focusing Conference, ‘It takes a village…’, gefaciliteerd door The International Focusing Institute. Voor meer informatie klik hier.

9 april 2022: Symposium Kinderfocussen in Breda, gefaciliteerd door de Stichting Kinderfocussen. Voor Focussers en geïnteresseerden in Focusing met kinderen. Voor meer informatie klik hier.

22 – 26 juni 2022: de 29ste International Focusing Conference, ‘The conscious body’, in Vogüe in Frankrijk, voor meer informatie klik hier. ‘Early bird’ prijs geldig tot 28 februari.

Oktober 2022: de 3e European Focusing bijeenkomst georganiseerd door de European Focusing Association (EFA), in Bassano del Grappa, Italië. Voor alle Focussers die elkaar willen ontmoeten en Focusing verder willen ontwikkelen in Europa door ontmoeting, samenwerking en uitwisseling, voor meer informatie klik hier.

13 november 2022: Focusing Inspiratie Dag Online, gefaciliteerd door de Stichting Focusing Nederland:
Voor Focussers en geïnteresseerden in Focusing.