Nieuws

Focusing is iets moois wat wij graag delen, met elkaar en met een nieuw publiek.
Laat je inspireren, doe mee, vertel het ons of zeg het voort!

Op 29 augustus 2022 is Nieuwsbrief 15 uitgestuurd met de volgende onderwerpen:

• De ‘September Focusing Maand’ met bijna gratis workshops en sessies.
  • De boeklancering/presentatie met een gratis webinar ‘Focusing’ van Tine Swyngedouw.
  • De European Focusing (EFA) bijeenkomst in Bassano del Grappa in Italie in oktober.
  • De Online Focusing Inpiratie Dag.
  • Ter Inspiratie een citaat van Gene Gendlin en gedicht van Babs Gons.

Je kunt de Nieuwsbrief vinden onder Nieuws – Nieuwsbrieven.

Publicaties

Sinds afgelopen jaar zijn er meer Nederlandstalige Focusing artikelen, boeken, andere publicaties en werkmateriaal op de website verschenen. Als je Participant Plus of Participant bent, vind je nog veel meer publicaties, artikelen en werkmateriaal achter de inlog. Neem een kijkje en veel Focusing leesplezier gewenst!

Jaaroverzicht evenementen in Nederland en internationaal

12 maart 2023: Focusing Inspiratie Dag Online, van 11 tot 14.30 uur gefaciliteerd door de Stichting Focusing Nederland: Voor iedereen die Focusing een warm hart toedraagt en geïnspireerd wil worden door ontmoeting en focussende activiteiten.

1 april 2023: Symposium Kinderfocussen in Breda, gefaciliteerd door de Stichting Kinderfocussen. Voor Focussers en geïnteresseerden in Focusing met kinderen.

September Focusing Maand: Ieder jaar worden in de maand september bijna gratis Focusing workshops of kennismakingssessies aangeboden. Alle mogelijkheden vind je op de Agenda.

25 – 29 oktober 2023: de 3e European Focusing bijeenkomst georganiseerd door de European Focusing Association (EFA), in Bassano del Grappa, Italië. Voor alle Focussers die elkaar willen ontmoeten en Focusing verder willen ontwikkelen in Europa door ontmoeting, samenwerking en uitwisseling, voor meer informatie klik hier.

12 november 2023: Focusing Inspiratie Dag Online, van 11 tot 14.30 uur gefaciliteerd door de Stichting Focusing Nederland: Voor iedereen die Focusing een warm hart toedraagt en geïnspireerd wil worden door ontmoeting en focussende activiteiten.