Je kunt op verschillende manieren meedoen met de Stichting Focusing:

1. Participant
  2. Participant Plus
  3. Donateur

1. Participant: € 40,- per jaar

Je voelt je betrokken bij Focusing in Nederland en het werk van de Stichting. Je wilt graag op de hoogte blijven van nieuws, informatie en artikelen. Je hebt zin om de mensen achter het netwerk beter te leren kennen. Als participant heb je toegang tot het besloten deel van de website, waarin artikelen, een prikbord en de namen van alle Participanten te vinden zijn.

2. Participant Plus: € 65,- per jaar

Ben je aanbieder van Focusing workshops, trainingen en/of individuele begeleiding, dan past deelname als Participant Plus. Als Participant Plus kun je een Profielpagina aanmaken met alle informatie over je praktijk en je aanbod. Je kunt door belangstellenden worden gevonden op je aanbod, datum en locatie . Je kunt gebruik maken van de standaard folder die persoonlijk kan worden aangepast. Daarnaast geniet je alle voordelen van de Participant.

3. Donateur: vrijwillige bijdrage

Als donateur draag je Focusing in Nederland en het werk van de Stichting een warm hart toe. Je wilt graag financieel extra bijdragen om de doelen van de Stichting te helpen realiseren. De hoogte van de donatie is geheel eigen keus. Je kunt participant zijn èn donateur.

Koop een participantschap en doe mee:

Toont alle 3 resultaten