Prikbord

Het prikbord is bedoeld voor korte oproepjes en interne mededelingen die te maken hebben met Focusing. Dus niet voor het aanbieden van een training of workshop, dat hoort onder Aanbod.
Een oproep is max. 50 woorden en heeft een duidelijke kop en tekst. Onderaan staat de deadline voor reactie, je naam en contactgegevens. Kom je er niet uit, neem dan contact op met de beheerder: webmaster@stichtingfocusing.nl.

Klik hier om een nieuw bericht op het prikbord te plaatsen of om je eigen berichten aan te passen.

15 mei 2022
Van: Anke van den Borne <ankevandenborne@gmail.com>
Onderwerp: Focusmaatje

Berichtinhoud:
Hi, ik ben momenteel aan t leren focussen 1 op 1. En ben op zoek naar een focusmaatje om tussendoor te oefenen. Live of online. Ik woon in Utrecht.

Dank alvast,
Anke van den Borne
M: 06-42140184
W: www.ankevandenborne.nl

Beste collega focusbegeleiders,

Bij wie van jullie kan een sessie in aanmerking komen voor vergoeding van een zorgverzekeraar?
Dan kom ik graag in contact met je. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Saskia in 't Veld
06-26198674
saskia@centrumvoorrustenruimte.nl

Er is een prachtige algemene folder beschikbaar over Focusing in Nederland. De folder is er in twee kleuren, blauwgroen en rozerood, en in een online en een printversie. Je kunt de folder uitprinten of laten drukken, of online doorsturen. Ook kun je de folder aanpassen aan je eigen Focusingpraktijk met logo, foto, inleidende tekst en praktijkgegevens erop. Meer informatie en het opvragen van de folders en de gegevens om he aan te passen, stuur een mail aan: secretariaat@stichtingfocusing.nl o.v.v. Opvragen algemene folder.