Folders voor participanten en participanten-plus

Wij hebben als Stichting Focusing Nederland een algemene folder ontwikkeld over Focusing. Deze willen wij graag aan jullie aanbieden om te verspreiden onder familie en vrienden, je cursisten, bij instellingen in de regio, op conferenties, etc. Tekst en inhoud zijn bedoeld voor mensen die nog niet eerder van Focusing hebben gehoord. De folder is er in een blauwgroene en rozerode variant en volgt de vormgeving van de nieuwe website, zie de pdf’s helemaal onderaan. De achterzijde van de folder kun je via de stichting laten aanpassen aan je eigen beroepspraktijk. De kosten hiervoor bedragen € 35,- (vast bedrag). Je krijgt dan een digitale versie en een versie die geschikt is om te laten drukken. Hieronder tref je de voorwaarden aan en tips voor het drukwerk.

Aanleveringsspecificaties persoonlijke folder
Aanleveren bij onze vormgeefster Fridy Visser: fridyvisser@xs4all.nl

• Het logo van je praktijk in hoge resolutie (min. 320 dpi)
  • Een goede kwaliteit portretfoto van jezelf ook in hoge resolutie (320 dpi)
  • Een definitieve geredigeerde (!) tekst van maximaal 100 woorden waarin je iets vertelt over je beroepspraktijk.
  • De contactgegevens van je praktijk (maximaal 25 woorden).

Je kunt je materiaal aanleveren bij Fridy o.v.v. ‘Persoonlijke Focusfolder’ en naam, telefoonnummer en kleur van je voorkeur. Je kunt de digitale variant gebruiken voor online verspreiding en de printversie kun je laten drukken voor niet al teveel geld.

Specificaties voor het drukken van je folder

• Kies voor een goede en goedkope online drukker, bijv. idrukker.nl.
  • Ben je in het menu volg dan: Promotiemateriaal > folders, enkel gevouwen. Niet: flyers!
  • Specificatie formaat en type: A5, enkel gevouwen (let op: A4 een keer gevouwen = A5)
  • Specificatie papier: 170 grams silk MC (lichtere of glimmende versie oogt wat goedkoper)
  • Kies voor Offset druk (goed betaalbaar)
  • Oplage: voor 1000 folders betaal je ca. € 60,- ex. btw. Vaak is er een aanbieding van 2.500 stuks voor ca. € 95,- ex. btw. De prijs wordt lager als je langere levertijd kiest.
De printversies van de folder van de Stichting vind je hieronder. Je kunt ze uitprinten als je geen eigen folder wilt. Mochten er vragen zijn, stuur een mail aan: secretariaat@stichtingfocusing.nl.

: