weekend retraite 28-30 okt: Ruimte voor Jezelf

28 oktober|15:00

In het weekend willen we zorgdragen voor een balans tussen individuele aandacht, tijd voor jezelf en de bedding van een kleine groep ( 6 tot 9 deelnemers) waarin we ervaringsgerichte oefeningen aanbieden en waar ruimte is om iets te delen. Verder kun je deelnemen aan een yogales voor het ontbijt. Tijdens het weekend heb je een individuele sessie die je kunt inplannen op basis van je persoonlijke voorkeur en beschikbaarheid. Het sessieaanbod bestaat uit: Focusing, inquiry, adem, yoga en beweging, massage, of wandelcoaching.
Verder is er ruimte om samen te kijken waar de behoefte ligt. Bij mooi weer is het fijn om zelf of samen naar buiten te gaan en te genieten van de prachtige natuur. We komen samen voor de maaltijden en willen je vragen iets bij te dragen in de vorm van een kleine huishoudelijke taak.

Benodigdheden: eigen lakenset (kussensloop, dekbedhoes, onderlaken) en handdoek, wandelschoenen , makkelijk zittende kleding (yoga), pen en papier.
Waar: Herberg de Dieken, Helhuizerweg 1 in Holten
Wanneer: vrijdag 28 oktober 15:00 (inchecken vanaf 13:00) tot zondag 30 oktober 16:30
Groepsgrootte: 6 tot 9 deelnemers
Kosten: €300 incl begeleiding, vegetarische maaltijden en een 2 pers.kamer (1 pers.kamer tegen meerprijs beschikbaar)