September Focusing Maand: Introductie Focusing

14 september|19:30 - 21:30

Focusing is veel meer dan wat we in het gewone taalgebruik bedoelen met het richten van de aandacht. Focusing is een specifieke en wetenschappelijk onderbouwde methodiek, die je helpt om de juiste afstand te vinden tot je gevoelens en gedachten. Het is een manier om ‘scherp te stellen’ hoe een bepaalde situatie of thema in je lichaam aanvoelt. Focusing helpt je om – heel concreet en praktisch ‑ stap voor stap op een respectvolle manier het contact met je gevoelens aan te gaan. In deze workshop geeft Harriët voorbeelden van de toepasbaarheid van Focusing en gaan we met eenvoudige oefeningen ervaren wat Focusing is.

Voor wie ?

De workshops zijn voor iedereen die meer wil weten over Focusing, een nieuwe ervaring wil opdoen met deze methodiek en zich op een vrijblijvende manier wil laten inspireren. En voor professionals die overwegen Focusing te gebruiken in hun werk met cliënten, leerlingen en bewoners.

Focusing can’t change reality but is changes the way I carry it in my body. E. Gendlin

Deze workshop wordt georganiseerd in het kader van September Focusing Maand. Een jaarlijkse campagne die “Focusing” onder de aandacht brengt van een breder publiek. In September organiseren Focusing Professionals op verschillende locaties in Nederland korte introductieworkshops Focusing. Kijk voor andere Focusing evenementen in Nederland op www.stichtingfocusing.nl

14 september

Harriët Teeuw