Open Focusavond

3 juli |19:30 - 22:00

|Terugkerend Aanbod (Bekijk alle)
Verplaatst naar donderdag ivm sinterklaas
Vrijwillige bijdrage

De open focusavonden zijn een plek om even op adem te komen temidden van je vaak drukke leven en ruimte te maken voor wat er in jezelf speelt. Na een korte inleiding focussen we in twee- of drietallen. Je focust dus zelf een keer en begeleidt ook een keer. Aan het einde van de avond komen we weer bij elkaar om kort uit te wisselen; wat werkt? of wat werkt juist niet? Het is een inspirerende manier om meer ervaring op te doen met zowel focussen als luisteren. En uiteraard is het niet de bedoeling om na te praten over de inhoud van de focussessies.

Iedereen met enige focuservaring is welkom. Je hoeft zeker geen ervaren focusser te zijn; het is voldoende als je vertrouwd bent met het proces en als luisteraar aanwezig kunt zijn zonder de focusser ‘voor de voeten te lopen’.

Inloop is vanaf kwart voor acht en om acht uur beginnen we met focussen. Laat svp van te voren even weten dat je komt en wees op tijd!

3 juli
Kosten: