• Dit aanbod is voorbij.

Drieluik Focussen Deel 2 Je innerlijke kind

20 november|13:00 - 17:00

een drieluik Focussen over gevoelige maar invloedrijke onderwerpen: de innerlijke criticus, het innerlijke kind, en de relatie met je lijf.

Aspecten die in ieders leven een rol spelen. Vaak is die rol groter dan je in de eerste instantie denkt. Maar hoe vaak hebben we er echt aandacht voor?
Onze onderliggende drijfveren. Overlevingsstrategieën en diepgewortelde overtuigingen. Gewoontepatronen. Misschien ben je er zodanig mee vergroeid dat je niet kunt zien hoe bepalend ze zijn voor je keuzes, je energie en je relaties. Of misschien doe je juist je uiterste best om er geen last van te hebben of er van af te komen. Wat kun je daar moe van worden..!
Hoe dan ook, de juiste aandacht voor deze thema’s kan je heel veel opleveren. Je wordt je bewust van de rol die ze spelen, en wat ze voor je willen. En je gaat zien wat er misschien anders kan. Soms dient zich dan een nieuwe stap aan, naar meer rust en ruimte in jezelf en daardoor in je leven.

Deze thema-dagen nodigen uit om te zijn met wat er is, met liefde en respekt voor alles wat zich aandient. We gaan oefenen om er met de juiste aandacht bij te zijn, niet té dichtbij en niet te veraf.
En ook al is dit ‘serious bussiness’, er is alle ruimte om er mee te spelen en voor creatieve expressie.
We combineren het Focussen met beweging en klank, aanraking en ademwerk.

20 november
Aanbod Categorieën:
,
Aanbod Tags:
, ,
Site:

Saskia Kimman
saskiakimman@hotmail.com
Bekijk de site van Organisator

groepsruimte De Oorsprong
Driehuizerweg 331
Nijmegen, 6525PM Selecteer een land: