Aanmelden

Onderaan deze pagina vind je het winkelwagentje waar je je bestelling kunt doen.
Je kunt op verschillende manieren meedoen met de Stichting Focusing:

1. als Participant
  2. als Participant Plus
  3. via een donatie

1. Participant: € 40,- eenmalig voor de jaren 2023 en 2024

Je hebt minimaal een basiscursus Focusing gevolgd en je voelt je betrokken bij Focusing in Nederland en het werk van de Stichting. Je wilt graag op de hoogte blijven van nieuws, informatie en artikelen die achter de inlog staan. Je hebt zin om de mensen achter het netwerk beter te leren kennen. Als participant heb je toegang tot het besloten deel van de website, waarin artikelen, een prikbord en de namen van alle Participanten te vinden zijn. Je kunt aangeven dat je beschikbaar bent voor een Focusing partnerschap en een partner zoekt om mee te focussen. Je kunt zonder kosten of met korting meedoen aan de Focusing Inspiratie bijeenkomsten. Voor aanmelding ga je naar het winkelwagentje hieronder en dan naar Participant, na betaling ontvang je je inloggegevens.

2. Participant Plus: € 65,- eenmalig voor de jaren 2023 en 2024

Ben je aanbieder van Focusing workshops, trainingen en/of individuele begeleiding, dan past deelname als Participant Plus. Je bent opgeleid tot Focusing professional (Begeleider of Trainer) om Focusing sessies te geven 1op1 of aan groepen of Focusing te integreren in je begeleidingswerk. Als Participant Plus kun je een Profielpagina aanmaken met alle informatie over je praktijk en je aanbod. Je kunt door belangstellenden worden gevonden op naam en locatie, ook op het kaartje. Focusing Trainers kunnen hun Focusing aanbod van Focusing cursussen, workshops en opleidingen op de agenda zetten. Als Participant Plus kun je gebruik maken van de standaard folder die persoonlijk kan worden aangepast. Daarnaast geniet je alle voordelen van de Participant. Je kunt zonder kosten of met korting meedoen aan de Focusing Inspiratie bijeenkomsten. Voor aanmelding ga je naar het winkelwagentje hieronder en dan naar Participant Plus; na betaling ontvang je een mail van het bestuur ter acceptatie en kun je je gegevens invullen. Nadat je je foto en gegevens hebt geüpload op de Profielpagina, wordt je profiel gepubliceerd bij de Aanbieders.

3. Donateur: bijdrage

Als donateur draag je Focusing in Nederland en het werk van de Stichting een warm hart toe. Je wilt graag financieel bijdragen om de doelen van de Stichting te helpen realiseren. Je kunt participant zijn èn donateur.

Koop een participantschap of doneer en doe mee:

U kunt hier de algemene voorwaarden van Stichting Focusing Nederland lezen.

Let op: als u al participant (plus) bent, log dan eerst in en kies voor de optie ‘verlenging’

Toont alle 5 resultaten